مأموریت و اشتیاق ما توسعه مادام‌العمر عشق به یادگیری در دانش آموزانمان است. تمرکز اصلی ما در همه کارهایمان در جهت خدمت به کودکان است. به بچه‌ها و خانواده‌هایشان اطمینان می‌دهیم که فرصت رشد برای هریک از دانش آموزان در برنامه ما وجود دارد. بنابراین می‌دانیم که هر کودک با یک شیوه و سرعت متفاوت می‌آموزد. در این برنامه دانش آموزان فرصت خواهند داشت که مهارت‌های خود را به بهترین نحو توسعه دهند. در جهت این کار مدرسان آموزش دیده ما آن‌ها را یاری می‌نمایند.

تدریس – چرتکه – با مهارت‌های مدرن آموزشی برای پویایی و تکامل کل مغز کودک که با ترویج یادگیری و به طور خاص یادگیری ریاضی، به عنوان یک هیجان و سرگرمی تلقی شود. این برنامه آموزشی سالهاست که ایجاد شده است و بارها مورد آزمایش قرارگرفته و نتیجه آن یک تجربه جهانی همراه با موفقیت بوده است. با این حال در همان زمان‌ها، همواره برنامه‌ها و شیوه‌های آموزشی خود را همچنان به روز درآورده‌ایم تا این اطمینان را به وجود آوریم که چرتکه مؤثرترین تجربه یادگیری برای دانش آموزان رافراهم می کند.

چرتکه تصویری یک روش محاسبه از طریق ذهن است.این عمل از طریق تصویر ذهنی ایجاد شده از چرتکه بر مبنای اصول محاسباتی ذهنی است.در اینجا چرتکه تنها یک ابزار است و کودکان تنها از طریق تمرین مداوم و منظم می توانند تصویر ذهنی خود از چرتکه را درونی و دائمی کنند.

برنامه چرتکه و حساب ذهنی تاکید زیادی روی رشد ذهنی دارد. تحقیق علمی هم ثابت می کند که برنامه حساب ذهنی منجر به افزایش توسعه سریع هوش کودکان می گردد. آنها می توانند به نحو مناسب از دست ها و مغز خود استفاده کنند و توجه، حافظه و توانایی خواندن را بهبود بخشند. دامنه موضوعات ریاضیات گسترده است و شامل تعاریف مختلف، قضایا، فرمول، الگوریتم، و غیره است. بنابراین، تواناییهای برجسته ریاضی کودکان پرورش داده خواهد شد تا آنجا که این اصول و قدرت محاسباتی سریع حساب ذهنی غالب شوند.

هدف کلی از “آموزش چرتکه به کودکان” این است که آنها را با نحوه انجام محاسبات بصورت ذهنی آشنا کرده و از این طریق فعالیت ذهنی مغز را بهبود ببخشیم.

مغز متشکل از رشته های عصبی است که در سراسر آن تنیده شده و به مانند یک کامپیوتر کار می کند.اطلاعات در سراسر سیستم عصبی با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت می کند!در واقع مغز ما همانند یک کامپیوتر سیمی بسیار پیچیده و قوی است,پس چرا از حداکثر توانایی آن استفاده نکنیم؟

هنگامی که دست ها,هر دو نیمکره مغز,امواج مغزی,اعصاب شنوایی و حافظه,هماهنگ با هم کار کند مغز در بهترین حالت خود است و تکرار و استمرار آن باعث تقویت و رشد سلول های مغزی می شود.

با فعال کردن هر دو نیمکره مغز تمام دانش اموزان می توانند سرعت محاسبات را که قبلا توسط نوابغ ریاضی قابل دستیابی بود را بدست آورند.

سایر اهداف برگزاری دوره

  • وارد شدن به حوزه های جدید علم و پرورش ذهن و خلاقیت
  • ارتقاءو نهادینه نمودن پژوهش در آموزشگاه
  • تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی کودکان و دانش آموزان
  • پرورش دانش آموزان و کودکان خلاق و کارآفرین
  • افزایش کیفیت خدمات آموزشی با تکیه بر منابع انسانی کار آمد و به کار گیری تجهیزات و فن آوری های نوین آموزشی و کمک آموزشی